Schaap tekenen/Koyun cizelim

Ik moet eerlijk bekenen dat ik niet zo goed kan tekenen, het is mij nooit gelukt om goed te kunnen tekenen.Wel vaker geprobeerd(toen ik klein was).Van de week kwamen kinderen bij mij en vroegen om een schaap te tekenen.Kijk, dat kan ik nog wel maar ik moet wel effe spieken:).Nou oké, ik ga tekenen dan ga jullie hem kleuren oké?.Oké:)
---------------------------------------------------------------
Acikcasi cizim yapmayi hic beceremem, simdiye kadar hic duzgun cizilmis bir resmim olmamistir.Cogu kez denemisimdir(kucukken).Gecen hafta cocuklar benden koyun resmi cizmemi istediler.Tabi, koyun resmi yapabilirim bundan kolay ne var, ama biraz kopye cekmem lazim:).Tamam oldu, ben ciziyorum ama siz soz verin bu koyunu kendiniz boyicaksiniz okemi?.Tamam anlastik:)





Geen opmerkingen: